tag:blogger.com,1999:blog-6157047800902695037.post688542778025302177..comments2023-05-07T02:37:58.815-07:00Comments on El bloc de Xarxes Socials '12 - Nit: Las quejas de los clientes sirven a las empresas para mejorar.Unknownnoreply@blogger.comBlogger5125tag:blogger.com,1999:blog-6157047800902695037.post-69966759604911716942012-10-29T02:27:01.286-07:002012-10-29T02:27:01.286-07:00Benvolguda Lidia,
És curiós, però estàs posant a ...Benvolguda Lidia,<br /><br />És curiós, però estàs posant a la pràctica el que ha comentat la Iris en el seu post. Ara mateix estàs actuant com a "cliente quejoso". Qualsevol podria agafar-se malament aquesta crítica, però emprenyant-se i ignorant-la s'arribaria a algun bon port? Evidenment que no. <br /><br />La oportunitat que se li presenta a la Iris no pot ser més bona. Rebre el feedback d'un lector com és el cas, o d'un client, respecte allò que estàs fent, és el millor que et pot passar. És una gran oportunitat de millora. I és el que et permet avançar i tirar endavant.<br /><br />Aprofito per felicitar a la Iris pel que ha volgut transmetre amb aquest post.<br /><br />Salutacions a les dues!<br /><br />ArnauArnau Moratóhttps://www.blogger.com/profile/08471838334451013620noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6157047800902695037.post-49588146757920772412012-10-25T10:15:36.901-07:002012-10-25T10:15:36.901-07:00Gràcies David,
Les queixes ben expresades poden aj...Gràcies David,<br />Les queixes ben expresades poden ajudar a millorar si l'empresa s'implica.<br /><br />Fins aviat<br />Iris.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/02690237503341827623noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6157047800902695037.post-44650053496681565022012-10-25T10:13:01.876-07:002012-10-25T10:13:01.876-07:00Hola Lidia,
Gràcies per tenir en compte el post.
...Hola Lidia,<br /><br />Gràcies per tenir en compte el post.<br /><br />D'ara en endavant incluiré les fonts ja que he vist que molts companys ho fan i la bibliografia sempre es interessant. <br /><br /> Pel que fa a la lletra no volia semblar indiscreta pero augmentare el tamany per façilitar la lectura.<br /><br />Fins aviat<br /><br />IRIS.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/02690237503341827623noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6157047800902695037.post-68076617994503765832012-10-17T10:16:03.971-07:002012-10-17T10:16:03.971-07:00Hola Iris
Encuentro que el post es muy interesante...Hola Iris<br />Encuentro que el post es muy interesante, aun que creo que a la hora de redactarlo hay cosas que no has tenido en cuenta, como son:<br />- El tipo de letra, hay muchos tamaños distintos en el mismo post, la primera que utilizas es exageradamente pequeña para escribir varios parágrafos, esto a mi parecer dificulta la lectura y ahuyenta al lector.<br />- La bibliofilia, al terminar el post, no haces esmero de donde has sacado la información y eso te quita credibilidad.<br />Saludos, Lidia Solerhttps://www.blogger.com/profile/18424789602967324370noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6157047800902695037.post-55944958074226485862012-10-17T10:10:38.891-07:002012-10-17T10:10:38.891-07:00Tens tota la raó, ya molts estudis que confirmen q...Tens tota la raó, ya molts estudis que confirmen que per cada client que es queixa davant una situació d'inconformitat a una empresa, n'hi ha moltíssims que no ho fan però transmeten el seu descontent a tot el seu cercle més pròxim, generant així una potent campanya en contra l'empresa.<br />El rebre una queixa i tenir la capacitat de gestionar-la de la forma adecuada pot ajudar a millorar en un futur i conseguir fidelitzar el client.<br /><br />Salutacions David Lloparthttps://www.blogger.com/profile/07167482675468119643noreply@blogger.com