tag:blogger.com,1999:blog-6157047800902695037.post7771834238416722384..comments2023-05-07T02:37:58.815-07:00Comments on El bloc de Xarxes Socials '12 - Nit: Campanya de viralitat èxitosa; El cas Old SpiceUnknownnoreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-6157047800902695037.post-38750587174451627312012-10-25T10:51:46.455-07:002012-10-25T10:51:46.455-07:00Hola Marc,
M’ha semblat interessant el teu post j...Hola Marc,<br /><br />M’ha semblat interessant el teu post ja que la majoria de cosmètics son anunciats per dones.<br />“Old Spice” ha aconseguit èxit publicitari perquè l’anunci es impactant i aprofita els recursos que ofereix un personatge important<br /><br />La publicitat pot determinar l'èxit o el fracàs de qualsevol producte, de manera que la necessitat de ser original a l'hora de realitzar una connexió amb els potencials clients es vital.<br /><br />El que trobo es que si ja existia publicitat enganyosa a la televisió ara encara n’hi haurà més ja que Internet es molt mes extens i per tant serà mes complicat controlar els anuncis i com aquests influeixen.<br />A més, també trobo que cal fer un us mesurat de personatges “famosos” quan es tracta de patrocinar anuncis ja que si al final cada anunci es interpretat per un famós, cada vegada perdran mes viralitat. <br /><br />Salutacions<br />Iris<br />Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/02690237503341827623noreply@blogger.com