Primera fase: plantejament
Per què?
Ens trobem immersos en l’era digital on els usuaris han canviat els seus canals comunicatius i informatius. La xarxa esdevé el lloc d’interacció entre aquests i és per aquest motiu que les empreses han de ser-hi presents.

Alhora que ens permetrà posicionar-nos de forma natural, disminuint així la nostra dependència amb els cercadors per guanyar noves fonts de tràfic cap al nostre website.
Segona fase: L'estratègia
Què?
Per tal de definir de manera el més realista possible les línies mestres del nostre projecte i al cap i a la fi definir cap a on anem i què esperem aconseguir, hem de tenir en compte que els objectius que plantegem, han de ser qualitatius i a la vegada quantificables, així com assolibles i sobre tot mesurables.
Tenint present això, ens proposem els següents objectius:
1. Visibilitat, que coneguin la marca (client potencial), a curt termini.
2. Vendes, que confiïn en ella (client convertit), a mig termini.
3. Fidelització, que la recomanin (client fidelitzat), a llarg termini.
Qui és el nostre target?
- Clients.
- Professionals.
Com?
On?
![]() |
Conclusions:
- Escoltarem les converses entre usuaris abans de participar.
- Els objectius sempre s’han de mesurar per saber què estem fent.
- Hem d’aconseguir conèixer els interessos i necessitats de la nostra audiència, ja que ens permetrà establir un CRM per adaptar-nos i millorar (fidelitzar).
- Adequarem el missatge a ells per poder connectar i crear valor.
- Estarem presents en aquelles XS on es troba el nostre públic objectiu.
- Constantment analitzarem, farem canvis i millorarem:
- Seguirem fent el que fem bé.
- Provarem coses noves.
- Aprendrem del que hem fet malament.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada