dimarts, 18 de desembre del 2012

Estratègia SM Il Passeggio

La nostre estratègia SM va dedicada a la pizzeria restaurant Il Passeggio. Una petita pizzeria de Vilassar de Mar amb un personal molt reduït, hi treballen dues persones, el Chef i la cambrera.

Que oferim a la empresa?

Entrar en el món de les xarxes. Per què? Per què a part dels seus clients més fidels aconseguirán augmentar les vendes amb nous clients i no solament de Vilassar de Mar, sino també de la perifèria (Cabrera, Cabrils, Premià, Vilassar de Dalt i Mataró.



Apostarem per la creació d'una pàgina web on es puguin fer comandes i a més a més concursos de "El nostre Chef" on cadascú podrá crear la seva pròpia pizza personalitzada i el guanyador s'emportarà un sopà gratuït amb parella.
Per a què el concurs? per cridar l'atenció al client i a més a més sapiguer que demana.
A més a més hi haurà un apartat d'ofertes que durem a terme setmanalment. 

A més a més optarem per crear un blog on tothom pugui donar la seva opinió del restaurant i estar a la última sobre tota la informació de la pizzeria.

Finalment, creiem que és molt aconsellable la creació d'un twitter on la gent es fidelitzi amb el restaurant i s'actualitzi les ofertes que sortirán i molta més informació d'interés.

Volem fer diferenciar-nos totalment de la competència i apostar per les XXSS.

Marc Arbós, Bernat Puig i Mikel Cruces

Estratègia Social Media. Xarxes Socials.
 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada